.
.
.
.

duminică, 23 ianuarie 2011

Mitocania la români


Floare Comsea Ministrul Laurent Wauquiez (Franta): Aderarea Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen ameninta sec www.hotnews.ro Aderarea Romaniei si a Bulgariei la Spatiul Schengen ar ameninta securitatea restului Europei, a afirmat joi ministrul francez al Afacerilor Europene, Laurent Wauquiez,...

Il y a 4 heures ·  ·  · Partager

  • Laura Ion aime ça.

    • Andrei Octav D Relatarea unei discutii ce a avut loc Vineri seara pe Fb, interesanta pt.limbajul folosit de catre patriotii romani, militanti neobositi ai "democratiei". Mai ales in varianta '"crestina", foarte crestina ...
      Il y a 4 heures · 

    • Mi Tsou am copiat nota dvstra pe pagina mea si am editat-o ca sa fie mai usor de citit. dati-i link de acolo, daca vreti.
      Il y a 3 heures · 

    • Floare Comsea 

      ‎@ Andrei, lipseste un comentariu, al subsemnatei, la postarea la care faci trimitere. Floare Comsea: As vrea sa inchei comentariile la aceasta postare cu o idee la care am ajuns din cartile de psihologie pe care le-am citit: un om nu se de...Afficher la suite

      Il y a 2 heures · 

    • Andrei Octav D Ai sters un text pus de cineva , text ce nu-ti covenea , vrei sa-ti sterg si eu textul ? Da sau nu ?
      Il y a 2 heures · 

    • Floare Comsea Andrei, acel text iti apartinea si am considerat ca ar fi fost corect sa-l fi postot tu, de aceea l-am sters si nu pt ca imi convenea sau nu. Poti sa-l postezi tu si iti promit ca nu am sa-l sterg.
      Il y a environ une heure · 

    • Floare Comsea Corectare, era de fapt un link la un text.
      Il y a environ une heure · 

    • Andrei Octav D L-ai sters ...inca odara , sa sterg comentariul sau nu ? Democratic vorbnd ..
      Il y a environ une heure · 

    • Liliana Constantinescu din ce punct de vedere a fost incorect faptul ca link-ul a fost postat de catre mine?
      Il y a environ une heure ·  ·  2 personnes

    • Andrei Octav D Trebuie ntrebata poseoarea Wall , care incurajeaza mitocanii si le soarbe cuvintele ..
      Il y a environ une heure · 

    • Liliana Constantinescu pentru consecventa, a mai fi de adaugat la acel comentariu al d-nei Floare Comsea care lipseste din nota, ora si ziua comentariului : duminica 23 ianuarie 2011 orele 19.09
      Il y a environ une heure ·  ·  1 personne

    • Liliana Constantinescu adica lipseste din nota ptr ca a fost adaugat dupa postarea notei
      Il y a environ une heure ·  ·  1 personne

    • Andrei Octav D Bine inteles ...povestea cu cioara vopsita
      Il y a environ une heure · 

    • Floare Comsea Andrei, in fond tu ai facut un apel la incetarea razboiulu romano-roman aceasta este ratiunea ultimului meu comentariu. Eu as prefera, etic vorbind, sa incetam comentariile pe acesasta tema, desigur, cu conditia sa-ti ceri scuze fata de mine pentru jicnirea pe care mi-ai adus-o.
      Il y a environ une heure · 

    • Andrei Octav D Mitocaniile au avut loc pe Wall tau , le-ai incurajat , eu nici scuze nici regrete nu doresc de la tine ...pt. ca nu cred in smecheri ..
      Il y a environ une heure · 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu