.
.
.
.

luni, 21 februarie 2011

Shakespeare en Roumanie



 O carte despre Shakespeare in Romania , cu poze multe de decoruri , de actori...USA - 1931 . Aici autorul vorbeste de Maria Zimniceanu (aromanca). Am pus in paranteze "aromanca" pt. ca materialele astea le-am gasit studiind "nationalismul roman"... si am dat de un ziar de epoca, in care se spunea : M. Zimniceanu a facut piesa X , a mai jucat in Y, DAR A DEVENIT CU TIMPUL , O BUNA ROMANCA ( anii 30, ziarul ) . Deci m-am blocat definitiv, a trebuit sa-mi revin dupa ineptiile citite, dar din pacate, astazi, la alta scara , se gandeste la fel in Romania... Dar cine e Roman in Romania ? Cred ca nimeni. Numai retorica goala exista, conceptul fictiv... In rest, vad ca am devenit filo-englezi...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu