.
.
.
.

luni, 26 aprilie 2010

Gerry Mulligan , un personj din cauza caruia am ajuns la Politie in anii 58

.

Gerry Mulligan , un personj din cauza caruia am ajuns la Politie in anii 58 : Fani dupa muzica de Jazz , obtineam o revista americana de Jazz : " Down Beat " cu toti mari ai jazz-ului , cu poze , critici , etc . Faceam poza dupa poza ( cu aparat Zorki 2 ) si lipeam poza pe un carton . Tineam mereu niste poze la mine dar ... uita ca am vrut sa fur niste caise din pomul curtii lui Maurer ( Bdul Aviatorilor langa Studioul Sahia ) . Am furat cateva caise dar politistul de garda m-a luat de guler si m-a dus la Politia cea mare , Calea Victoriei . Un General mi-a facut buzunarele si a gasit poza cu G. Mulligan , tuns proaspat ca facuse Armata si in costum de militar ! Aici a devenit totul un cosmar : Deci este un spion American , unde l-ati cunoscut ! etc etc . A dat poza cuiva sa o analizeze , si nu a prea iesit nimica . Am explicat ce am putut , ca-i un muzician etc ... A durat poveste asta o dupamasa intreaga ca pana la sfarsit sa-mi confiste poza , sa ma rada in cap ( de ce , nu stiu , ca nu aveam ... )
.
Continuarea : Nu aveam parul lung . Deci m-au tuns si m-au pus sa-mi arunc parul la un WC murdar si am tras apa . M-am intors acasa stors , nu am zis nimanui nimica ca sa nu superstresez pe ai mei . Am zis ca uite : am decis sa ma rad in cap ! M-au marcat ca pe o vita , pe mine, inca minor si nu uit povestea asta incat o vad pe fata Generalului astazi , mondena , pe Net , activa in zona Show Biz si in postari de mailuri cu bancuri . Am zis ca daca o intalnesc odata o s-o intreb : dar tu stiai ce face tatal tau in afara de vanatorile cu DEJ si MAURER ? Mai are insa relevanta astazi o conversatie atat de obscena ? In fine , nu furati caise de la comunisti nici astazi , ca nu se stie ...
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu